FAQ Povodně
Naši milí,
voda je preč, blato, z ktorého ste nás vytiahli, tiež. Dva týždne sa nám zdajú ako rok. Vám očividne nie, podpora v komentároch aj na resuscitovanom eshope www.woox.cz je stále neuveriteľná. Plníme sklady WOOX vecami, ktoré sa podarilo zachrániť alebo prišli neskôr, než mali, a povodeň ich minula. A vy si ich kupujete na svoje jesenné výlety do mesta i do lesa. Sme vám za to vďační.
Snažíme sa odpovedať na každú vašu otázku, veľmi sa ospravedlňujeme, ak nejakú prehliadneme. Sú to predovšetkým tieto tri:
1. Kde je moja objednávka z povodňového víkendu? Prečo tí, ktorí objednali po ňom, už majú svoj tovar doma?
Povodeň nám rozmetala aj expedičný sklad, kde má každé tričko či bunda vlastný priečinok a skladová zásoba sa synchronizuje s eshopom, aby bolo možné zakúpiť len tovar, ktorý je na sklade. Od piatkového popoludnia do nedele, kým sme eshop vypli, ste si urobili 2500 objednávok. Po pár dňoch sa nám s vašou obrovskou pomocou podarilo expedičný sklad odbahniť a vrátiť doň tovar, ku ktorému sa povodeň nedostala. Tí, ktorí na ňom nakúpili po jeho stredajšom spustení, už opäť nakupovali z obmedzenej aktuálnej skladovej zásoby.
Na 2500 čakajúcich objednávok sme vytvorili softvérové riešenie, ktoré nám umožňuje ich všetky neustále skenovať a tie, pre ktoré je už WOOX opäť dostupný, okamžite posielať k expedícii. Týmto spôsobom postupne zlepšujeme skóre - teraz je to 2200 vyexpedovaných oproti 300 čakajúcim. Čo je stále veľa skvelých zákazníkov, ktorí môžu byť sklamaní. A to nás veľmi mrzí.
Prosíme pekne - kedykoľvek vám dôjde trpezlivosť, obráťte sa prosím na [email protected] so žiadosťou o storno, rýchlo vás zaseknutých objednávok zbavíme a začneme odznova. Vám, ktorí chcete čakať, sľubujeme, že robíme maximum, aby sme na sklad vrátili tovar pre vašu objednávku čo najskôr. Ďakujeme vám veľmi pekne.
2. Môžem tovar vrátiť?
To sa vie! Každý deň sme bližšie k našim pôvodným precíznym procesom, ktoré obsluhujú všetky oblasti expedície. Ešte nie sme takí rýchli ako pred povodňou, ale všetky záväzky berieme veľmi vážne a vybavujeme ich čo najrýchlejšie. Ak sme sa zasekli práve na vašom prianí, dajte prosím vedieť na [email protected], urobíme kedykoľvek prakticky čokoľvek, aby sme vám vyhoveli.
3. Čo bude so zaplaveným tovarom? Môžem si ho kúpiť?
Toto nás dojímá: pošlite mi povodňovú bundu, ja si ju vyperiem. To je neslýchané. Pomáhate nám tak, ako si v ťažkostiach pomáhajú priatelia. Ste to najcennejšie, čo máme. Mokré bundy posielať nemôžeme. Tvoríme ale špeciálny povodňový eshop, kde bude možné zakúpiť prvotriedny WOOX, ktorý sa nám podarí zachrániť pri dodržaní všetkých hygienických a legislatívnych podmienok.
4. Koľko tovaru sa vám podarilo zachrániť?
Presný počet budeme vedieť na konci roka. Všetok tovar, ku ktorému sa mohla dostať voda, sme desiatkami nákladných áut a kamiónov poslali do jednej z jedenástich zachraňujúcich čistiarni. Tam sme každý kus prešli špeciálnym procesom čistenia a dezinfekcie - podobným tomu, ktorý prebieha na konci výrobného procesu. Čistý Woox sa nám po týždni vracia do Jeseníku, kde ho v novej nablýskanej hale, ktorú nám požičala Fenixgroup (veľmi ďakujeme), starostlivo triedime na prvú a druhú akosť a Woox na likvidáciu.
Prvá akosť je tovar, na ktorý nemá čistenie žiadny vplyv. Finálne čistenie je jedným z výrobných procesov niektorých druhov odevov, takže prečistenie sa na ich vzhľade či funkčnosti nijako neprejaví a môžeme ich zavesiť na www.woox.cz.
Druhá akosť je potom tovar, ktorý je perfektný, ako nový a tiež bez straty funkčnosti, ale s procesom čistenia sa pri výrobe nepočíta. Napríklad tričká. Napríklad pri nich sa čistením zroluje textilná ceduľka za krkom. Tieto veci vám ponúkneme so zľavou na popovodňovom eshope Druhá šanca, kde budete môcť časť kolekcie vrátiť do života.
Ak vás zaujímajú detaily procesu čistenia, pozrite na tento protokol dezinfekčného ošetrenia. Tešíme sa na akýkoľvek váš nákup a príbehy, ktoré vonku zažívate v oblečení Woox. Ďakujeme.
Ak sme na niektorú z častých otázok zabudli, dajte vedieť, doplníme.
Stretneme sa vonku.