Zotavujeme sa po povodni, expedujeme do dvoch dní.

FAQ Povodně

Naši milí,


voda je preč, blato, z ktorého ste nás vytiahli, tiež. Dva týždne sa nám zdajú ako rok. Vám očividne nie, podpora v komentároch aj na resuscitovanom eshope www.woox.cz je stále neuveriteľná. Plníme sklady WOOX vecami, ktoré sa podarilo zachrániť, alebo prišli neskôr, než mali, a povodeň premeškali. A vy si ich obstarávate na svoje jesenné výlety do mesta aj do lesa. Sme vám za to vďační.

Snažíme sa odpovedať na každú vašu otázku, veľmi sa ospravedlňujeme, ak niektorú prehliadneme. Sú to predovšetkým tieto tri:

 

1. Kde je moja objednávka z povodňového víkendu? Prečo tí, ktorí objednali po ňom, už majú svoj tovar doma?

Povodeň nám rozmetala aj expedičný sklad, v ktorom má každé tričko či bunda vlastný priečinok a skladová zásoba sa synchronizuje s eshopom, aby bolo možné objednať len ten tovar, ktorý je na sklade. Od piatkového popoludnia do nedele, než sme eshop vypli, ste na ňom spravili 2500 objednávok. Za pár dní sa nám s vašou obrovskou pomocou podarilo expedičný sklad odbahniť a vrátiť doň tovar, ku ktorému sa povodeň nedostala. Tí, ktorí na ňom nakúpili po jeho stredajšom spustení, už opäť nakupovali z obmedzenej aktuálnej skladovej zásoby. Na 2500 čakajúcich objednávok sme vytvorili softvérové riešenie, ktoré nám umožňuje ich všetky neustále skenovať a tie, pre ktoré už je WOOX opäť dostupný, okamžite posielať k expedícii. Takto skóre postupne vylepšujeme - teraz to robí 1100 vyexpedovaných vs 1400 čakajúcich. Čo je stále veľa skvelých zákazníkov, ktorí môžu byť sklamaní. A to nás veľmi mrzí. Prosíme pekne - kedykoľvek vám dôjde trpezlivosť, obráťte sa, prosím, na [email protected] so žiadosťou o storno, rýchlo vás zbavíme zaseknutej objednávky a začneme znova. Vám, ktorí chcú počkať, sľubujeme, že robíme maximum pre to, aby sme na sklad vrátili tovar pre vašu objednávku čo najskôr. Veľmi vám ďakujeme.

 

2. Môžem tovar vrátiť?

To sa vie! Každý deň sme bližšie našim pôvodným precíznym procesom, ktoré obsluhujú všetky oblasti expedície. Ešte nie sme takí rýchli ako pred povodňou, ale všetky záväzky berieme veľmi vážne a vybavujeme ich, ako najrýchlejšie vieme. Ak sme sa zasekli práve na vašej požiadavke, dajte prosím vedieť na [email protected], spravíme kedykoľvek prakticky čokoľvek, aby sme vám vyšli v ústrety.

 

3. Čo bude so zaplaveným tovarom? Môžem si ho kúpiť?

Toto nás dojímá: pošlite mi povodňovú bundu, ja si ju vyperiem. To je neslýchané. Pomáhate nám tak, ako si v ťažkostiach pomáhajú priatelia. Ste to najcennejšie, čo máme. Mokré bundy posielať nemôžeme. Tvoríme však špeciálny povodňový eshop, kde bude možné získať prvotriedny WOOX, ktorý sa nám podarí zachrániť pri dodržaní všetkých hygienických a legislatívnych podmienok.

 

Ak sme na niektorú z častých otázok zabudli, dajte vedieť, doplníme.

Stretneme sa vonku.